حرف تازه ای ندارم

انگار حرفهایم تمام شده

واژه ها می آیند و نمی مانند

گویی هراس دارند

 

دیروز هم گذشت اما

با پایانی متفاوت و دور از انتظار

دیدار یک همکلاس قدیمی

 

امروز هم می گذرد

شاید نه آنگونه که انتظار آن را دارم

طرحی نو 

    ؟؟؟       

نظرات 7 + ارسال نظر
اشک ها و لبخندها یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:57 ق.ظ http://marysheet.mihanblog.com

سلام دوست من
راست می گویی گاهی همه ی حرفهایمان یک جا ته می کشد
خدانگهدار

اشک ها و لبخندها یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:00 ق.ظ http://marysheet.mihanblog.com

در ضمیر ما نمی گنجد به غیر از دوست کس
هر دو عالم را به دشمن ده که ما را دوست بس
دوست عزیز همیشه همراهم سلام
وبلاگ اشک ها و لبخند ها به روز شد از این رو همچون همیشه منتظر حضور مهربان و گرم و پر بار و صمیمی شما هستم
منتظرم و خدانگهدار دوست من

هیلا دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:08 ب.ظ

منتظر حرفی تازه میمانم

علی سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:17 ق.ظ

ای ستاره تا تورو دیدم از ترس یک عشق در خود لرزیدم
درد این دل با تو گفتم برق این عشق در تو دیدم
پر شراره دل تا تو بودی وقتی عشقو از من ربودی
یه حس پرواز با تو باقی تو این سینه دل شده یاغی
...

سمندر پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:13 ب.ظ

ممنون که به دیدار من آمدی
اما چرا اینطور سرگشته؟

سلام سمندر عزیز
مثل اینکه شما علاوه بر اینکه با سیاست کاملا آشنایید روانشناس خوبی هم هستید
آره سر گشته م چون یکی وادارم کرد اشتباهی رو مرتکب شم که پشیمونیش پریشونم کرده.در هر حال ممنون که سر زدید و ...

دود می خیزد ز خلوتگاه من
کس خبر کی یابد از ویرانه ام؟

[ بدون نام ] جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:05 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
سعرت واقعا زیبا بود

علی یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:04 ق.ظ

با من از سایه نگو
خورشید فردا مال ماست
تو که باورم کنی
عشق یه دنیا مال ماست
 
شب نگو شِکوه نگو
قلب ستاره روشنه
غم نگو غصه نگو
وقتی دلت پیشِ منه
 
دست به دست من بده
پا به پای من بیا
بخون امروز مال عشق
بگو فردا مال ماست
 
تازه شو مثل ترانه تازه شو
پّر آوازتو آسمون بده
فرصت گفتن از خودت نگیر
واژه های خسته رو امون بده
 
بگو از روشن بارون خدا
بگو از سبزه ی خاک و خاطره
از نسیم نفس سنگ و درخت
بگو از شبنم پشت پنجره
 
دست به دست من بده
پا به پای من بیا
بخون امروز مال عشق
بگو فردا مال ماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد